Möt våra lagspelare

Roger Forsgren - regional servicechef

Möt Roger Forsgren, regional servicechef Norr på STILL. Med övergripande ansvar för teknikerna i området berättar han ivrigt om det pågående arbetet med etableringen i Norra Sverige.

Kan du kort beskriva din roll på STILL och vad den innebär?
I min roll som regional servicechef Norr innebär det att jag har ansvaret för teknikerna i området från Sundsvall och norrut. Tillsammans med tekniker och säljare strävar vi efter att skapa nöjda STILL-kunder och bygga upp en kundbas i norra delen av landet. Vi etablerar för närvarande en anläggning för bland annat korttidshyra och demo i Skellefteå.

Inom en snar framtiden kommer vi att ha tekniker med lokal närvaro på plats i Sundsvall, Umeå, Skellefteå och Luleå.

Vilka är de mest positiva aspekterna med att arbeta på STILL?
Möjligheten att vara med och bygga vidare på ett fantastiskt företag med högkvalitativa produkter, tillsammans med ett positivt och roligt gäng.

Varför sökte du till STILL?
Jag var redan bekant med STILL, och när jag såg den utannonserade tjänsten och träffade personer i företaget kändes det mycket positivt. Jag hade hört väldigt gott om företagets arbetsmiljö och företagskultur, vilket lockade mig att söka.

Vad är det som driver dig i ditt arbete?
Resultat och nöjda kunder är centrala faktorer för mig. Att kunna se konkreta resultat av mitt arbete och veta att mina insatser bidrar till att kunderna är nöjda och upplever värde är en stark motivationsfaktor.

Tre snabba fakta om Roger:

Bostadsort: Umeå
Superkraft du skulle vilja ha på jobbet? Ett superminne
Ord eller motto som bäst beskriver ditt arbetssätt? Kundfokuserad och tålmodig